26 June 2012

TRUE LOVE NEVER DIE EVEN HURT

assalamualaikumm

ehemm..ehemmm!!
rasa mcm da lama xupdate..tetiba mood nk ckp pasal cinta!hehehe
apa aku mksudkan dgn cinta sebenar xkan mti wlau mykitkan? yang ni org yang pernah lalui je akan paham.
xmudah dfahami mereka yang belom pernah kena tempias cinta mati neh!

cinta yang setulusnya adalah bila kita berani untuk terbang meski tau akan jatuh. masih mengharap wlau tau akan dikecewakan! berani untuk terus mencintai meski hati telah dilukai dan masih mahu berkorban  meski kadang-kadang xdihargai.


ada masa kita xsedar orang sayang kita separuh mati,sanggup berkorban apa saja demi kita..menerima kita apa adanya..walau kita da sakitkan aty dia,lukakan aty dia,kecewakan dia dan membuatkan airmata nya xhenti mengalir wlau dlm diam! sesungguhnya bila wanita menerima kesilapan kamu seadanya,memaafkan kesalahan kamu dgn aty terbuka..sedarlah wahai kaum adam wanita inilah wanita yang akan selalu disampingmu xkira apa situasi pun!mereka menyintai bukan kerana kamu siapa tapi kerana siapa mereka bila bersama kamu :)


cinta yang sejati bukan dilihat melalui apa yang dia sanggup berikan kepadamu, tapi melalui pengorbanan nya untuk membahagiakan kamu selagi dirinya mampu!
jika diberi pilihan antara menyintai dgn bernafas,nescaya insan yang mencintai kamu akan memilih untuk mengucapkan 'i love u' menggunakan nafas terakhirnya..
mereka akn sentiasa berfikir bagaimana mahu menjadi sesuatu yang akan kamu rindui.


pesanan penaja awal2..hehehe
|
|
|
\/

 insyalah dpt mengeratkan hubungan korang..cehhh!!pandai aku bermadah cinta..:p

4 comments: